המלצות של הורים לתינוקות

המלצות של הורים לתינוקות

הגענו לטיפול אחרי לידה מוקדמת עם קשיים סביב היניקה והתקבלנו במאור פנים ובסבלנות. הדסיה, ברגישות רבה הקשיבה לפרטים ובמהלך הטיפול התאימה את עצמה לצרכים של התינוק. כבר לאחר הטיפול הראשון ראינו שינוי משמעותי שסייע גם בתחומים נוספים כמו פעילות מערכת העיכול ותחושת נינוחות של התינוק. תודה מכל הלב על טיפול עדין, קשוב ומקצועי. ממליצה מכל הלב!
אילת פרינס
חיפה
הדסיה הגיעה לביתנו כשאלה הייתה בת שלושה שבועות. היא טיפלה בה בעדינות רבה בזמן שאלה ינקה, ואחר כך לימדה אותי איך לעשות לה מסאג' נעים ומרגיע.  הדבר היה מדהים בעיני: כמה שעות אחרי הטיפול ניתן היה להבחין בשינוי ממשי. אלה הייתה יותר רגועה, בכתה פחות, נבהלה פחות וישנה הרבה יותר טוב.הרגשתי שהדסיה סייעה לה בקלילות. ממליצה לכל תינוק או תינוקת חדשה למען נחיתה רכה בעולם.
מיה
משוב הבונים
אנחנו רוצים להמליץ בחום על טיפול קרניו-סקראל אצל הדסיה. סיימנו לאחרונה סדרה של 5 טיפולים לעפרי, בת 3 חודשים. פנינו לטיפול כשהיתה בת חודשיים בערך, בשל תחושה שלנו של חוסר שקט שמלווה אותה - היא היתה בוכה הרבה (כמעט בכל רגעי העירות שלה) והיה נראה שמשהו "מציק" לה. מרבית הזמן היא לא היתה רגועה וגם מבחינה פיסית היתה תחושה שהגוף כל הזמן דרוך ומכווץ אך לא נראה היה שמדובר בבעיה רפואית/פיסית ברורה ומוגדרת.  לאחר שהתחלנו בטיפול ראינו שינוי הדרגתי בהתנהגות שלה - לא באופן מיידי אך בהחלט חשנו שיפור הולך ומתגבר משבוע לשבוע, שנחווה ביותר רפיון ונינוחות של הגוף ובמקביל גם בהפחתה בזמני אותו בכי "לא מוסבר" ועלייה ברגעי העירות בהם היא הצליחה להיות רגועה, סקרנית חייכנית... גם השינה השתפרה והיא יכלה להיכנס יותר בקלות לשינה עמוקה ולישון למשך זמן ארוך יותר ברצף.  מאד אהבנו את הרוגע של הדסיה ואת האופן בו הסבירה לנו את הדברים בצורה מעמיקה ומפורטת אך גם "בגובה העיניים״.
אפרת ורן  זילבר
יקנעם
אני רוצה להמליץ להורים על טיפול קרניוסקראל לתינוקות אצלך הדסיה. הגענו זוג (ללא הרבה מושג על סוג הטיפול) כשהקטנה היתה בת 3 שבועות בלבד, תינוקת עירנית במיוחד שכמעט לא ישנה לא ביום ולא בלילה (ולא מרעב כי יחסית עלתה טוב במשקל).  כבר לאחר טיפול אחד חזרנו עם תינוקת רגועה יותר ומטיפול לטיפול הבחנו שהתנומות מתארכות גם ביום וגם בלילה וייתכן שעקב שיפור השינה גם משך זמן ההנקה התארך - מה טוב.  אז באמת כמו שהיא רגועה יותר גם אנחנו רגועים יותר וממש מודים להדסיה על המגע המיוחד שעושה נפלאות.
שחר ואורלינה
שדות ים
התינוקת שלנו נולדה בלידה מאוד לא פשוטה, לידה ארוכה אשר נגמרה בסופו של דבר בואקום." ההתחלה הייתה מאוד קשה, היא לא הפסיקה לבכות לרגע, היינו ממש אובדי עצות וניסינו ה-כ-ל! ולכן פנינו  לתרפיית קרניוסקראל והגענו להדסיה שהייתה מאוד קשובה אלינו ולתינוקת כמובן. התינוקת עברה 4 טיפולים ומטיפול לטיפול הבחנו בשיפור משמעותי – האי שקט הלך ופחת !הדסיה, תודה רבה על הטיפול האישי והסבלני, ובעיקר, תודה על העזרה 
יוני ואיה קיזלשטיין
קריית אונו
הגעתי אל הדסיה עם בתי בת השנה, בעיקר בגלל נחירות בלילה שהפריעו לה לנשום ולישון. המשכנו ועשינו שלושה טיפולים, אבל כבר בלילה שאחרי הטיפול הראשון היה שקט . זה עבד כמו קסם. הנחירות פסקו והשינה נעשתה הרבה יותר רגועה. אני רוצה לומר לך תודה על העדינות, על ההקשבה ועל הסבלנות.
אשרת אביב
פרדס חנה
הבת שלי בגיל חודשיים היתה במצוקה נשימתית, בבית חולים נתנו סטרואידים ולצערי זה עשה לה רע. ומאז הכל השתבש ולקחתי אותה להדסיה מהמלצות ותוך שני טיפולים בנגיעות רכות התינוקת חזרה לעצמה כמו קסם. מבחינתי הדסיה היא מלאכית טהורה שמתהלכת בינינו בהרמוניה. מעבר לשיטה היא מביאה את עצמה.
אנונימית
שני הילדים שלי טופלו אצל הדסיה. הבכור שלי בגיל חודשיים היה באי שקט תמידי עם מצוקה משמעותית ורק איתה הצלחנו להרגיע אותו, מהרגע הראשון בטיפול הראשון ועד שהתאזן לגמרי, כך נוצר האמון האינטימי שהיה מאוד חשוב לי. הבן השני נולד בקיסרי ועל סמך החוויה הקודמת הגעתי איתו כבר בגיל שבועיים והיה מצויין וחשוב.
אנונימית
חיפשנו טיפול באם ובתינוק אחרי קיסרי והדסיה הופיעה בגוגל בעמוד הראשון. קראנו על הטיפול והגישה, קראנו ביקורות ונשמע לנו הדבר הנכון. הייתי במצב לא פשוט אחרי הלידה. בעיקר חיפשנו הקלה והטבה במצב, הרפיה, שחרור וריפוי מהחוויה של הלידה והניתוח. כל השבועות הראשונים אחרי הלידה היו תהליך והטיפול היה חלק ממנו. אנחנו מרגישות שיש הטבה במצב שלי ושההתאוששות מהקיסרי מהירה יחסית (בעיקר אחרי שקראנו על מה שאחרות עוברות). התינוק שלנו נח גם הוא הרבה יותר נינוח ונראה שהטיפול יחד עם עבודה בבית עזרו לו לשחרר קשיחות בצד שמאל ובגוף בכלל. הדסיה מאוד נעימה ושמחנו להכיר אותה. מאוד עזרה לנו התנוחה שהיא לימדה אותנו איך להחזיק את נח. הוא באמת נרגע ככה. תודה רבה על הכל
אנונימית

הדסיה זיו שחם

קליניקה בפרדס חנה, טיפולים אונליין בכל מקום בארץ ובעולם

שתפו