על כאב כרוני ואקוטי

קרניוסקרל היא אחת משיטות הריפוי היעילות ביותר להקלה על כאב גופני, אקוטי וכרוני, והיא נפלאה גם ל"כאבי לב", הכאבים שמתבטאים בשדה הרגשי שלנו, ולפעמים מגיעים עד לגוף.

כאב אקוטי הוא כאב שתפקידו לאותת לנו להזהר בתנועות שלנו בעקבות פציעה מבחוץ או מבפנים, והמטרה שלו היא לעזור לגוף להגיע להחלמה מלאה. במקרים כאלו הטיפול יעזור לרקמות שנפגעו להשתקם מהר יותר, יאיץ את ההחלמה, ולכן יעזור לכאב לחלוף מהר יותר.

כאב כרוני הוא כאב שנמשך מעל חודש וחצי אחרי פציעה או לא קשור לפציעה.
מחקרים חדשים מראים שרוב המקרים של כאב כרוני נובעים מטעות של מערכת העצבים, ולא ממצב "אמיתי" ברקמות במקום הכאב. אלו בשורות טובות, מאחר וטיפולי קרניוסקרל עוזרים למערכת העצבים לתקן את הטעות הזו, מתוך כך שהם מזכירים לגוף את תכנית הבריאות שלו, ועוזרים לו לעשות ביתר קלות ומהירות את כל השינויים שהוא שואף לעשות כדי לחזור לבריאות. כשמשלבים בתוך הטיפול גם תהליכים רגשיים, דרך תחושות הגוף במקום הכאב, זה עוזר עוד יותר להאיץ את ההחלמה.

הטיפול נעשה במגע עדין כך שהוא מתאים גם במקרים שטיפולים אחרים במגע יכולים להכאיב, והייחוד שלו הוא בכך שהוא משלב ידע עצום באנטומיה עם הקשבה עמוקה לרקמות הגוף, כולל מערכת העצבים, שכאמור היא שחקנית ראשית במקרים של כאב כרוני.

במקרים של כאב אקוטי כמו פציעות ראש וצואר (ויפלאש) או פציעות אחרות, גם טיפול אחד יכול לעשות שינוי משמעותי.

במקרים של כאב כרוני כמו כאבי גב וצואר (עם פריצות דיסק או בלטים או בלעדיהם), פיברומיאלגיה, כאבי ראש ומיגרנות, כאבי מחזור או כאבי פרקים, סדרת טיפולים היא זו שתביא את השינוי המבורך.

בטיפולים אני משלבת גם את ההתמקדות (פוקוסינג), שעוזרת להתקרב לתהליכים רגשיים עם אמפתיה וסקרנות, וכלים אנרגטיים מבית "הפשטות שבאלוהות" שעוזרים ליצור שינוי תודעתי.

ָָבאהבה,

הדסיה

קליניקות בתל אביב ובפרדס חנה

052-2395005

homeodas@gmail.com

שתפו