קרניוסקרל לתינוקות

קרניוסקרל לתינוקות

משנת 2005 ועד היום אני פוגשת כמטפלת קרניוסקרל המון אימהות ואבות, לפעמים גם סבתות וסבים, שמתמודדים עם אתגרים לא פשוטים של התינוקות שלהם – אי שקט, גזים, רפלוקס, עצירות, קשיי יניקה, בעיות שינה, בכי שקשה להרגיע, העדפת צד, עיכוב התפתחותי ועוד.
כל השנים האלו אני רואה את ההשפעה של הקשיים האלו על ההורים, ובייחוד על האימהות – חוסר שינה, עייפות, עצבנות וחוסר אונים, לפעמים עד כדי מצוקה ממש. בשנים האלו אני קוראת פוסטים בקבוצות פייסבוק יעודיות ונתקלת בהרבה שאלות שנוגעות בקשיים של התינוקות והרבה תגובות כמו "אין מה לעשות, ככה זה אצל כולם, צריך פשוט לחכות וזה עובר בגיל שלושה חודשים." או "זה הטמפרמנט שלו, כדאי לך להתרגל לזה."
כל פעם מחדש מצער אותי שלא כולם יודעים שיש דרך פשוטה ועדינה שעוזרת להקל על מצוקות כאלו וכך משחררת מסבל גם את התינוקות וגם את ההורים.

הטיפולים עוזרים לתינוקות לנחות ברכות בעולמנו גם אם ההיריון או הלידה היו לא פשוטים, מקלים על קשיים שונים ומאפשרים לתינוק חוויה נעימה יותר בגוף וקלות בכל תחומי החיים – עיכול, יניקה, שינה, תנועה, תקשורת, התפתחות. 

 בנוסף, הטיפולים יוצרים בסיס יציב, מאוזן ומיטבי לגדול עליו וכך מונעים התפתחות קשיים גופניים, רגשיים, התנהגותיים וחברתיים שונים בהמשך החיים. 

בשנה הראשונה לחיי התינוק יש חלון הזדמנויות מצוין לעשות את כל השינויים האלו בעזרת מספר קטן מאוד של טיפולים, לרוב בין שלושה לחמישה. אם הלידה הייתה קשה, ארוכה, קצרה מדי או עם התערבויות כמו זירוז, ואקום, מלקחיים או ניתוח קיסרי, כדאי להגיע לטיפול סמוך ללידה. 

גם בקשיים מורכבים יותר כמו שיתוק מוחי, תסמונות גנטיות, תסמונת דאון ואוטיזם אפשר תמיד להקל, לאזן ולחזק. 

מוזמנים לדבר איתי ולשמוע איך אני יכולה לעזור לכם ולתינוק או לתינוקת שלכם  

הדסיה זיו שחם

קליניקה בפרדס חנה, טיפולים אונליין בכל מקום בארץ ובעולם

שתפו