המלצות מטופלים בקרניוסקרל

"ממליצה מאוד על טיפול הקרניוסקרל של הדסיה.

לקחתי על עצמי סדרה של 10 טיפולים, כי היה חשוב לי לעבור תהליך ולא רק להעביר את הסמפטומים.

 הגעתי כי סבלתי מהתקפי מיגרנה חזקים. במהלך הטיפול אצל הדסיה חוויתי שקט עמוק וכמו הרכבה מחדש של כל החלקים הפנימיים שלי. כל שבוע חיכיתי להגיע למפגש ולקבל חלק נוסף לפאזל… במקביל התחילו להתרחש בחיי שינויים לטובה כתוצאה מדפוסים ישנים שנעלמו להם.  

לאט לאט נרקמה חגית חדשה יד ביד עם הדסיה. עלינו על המקור למיגרנה ומאז היא לא חזרה".

 בהודיה עמוקה, 

 חגית כהן, חדרה

***

 "הבאתי את בתי יובל להדסיה בהמלצת רופא במרפאה להתפתחות הילד בחדרה. הוא סיפר לי על שיטת ריפוי מעולה שנקראת קרניו סקראל ועוזרת להרבה ילדים עם בעיות רגשיות, וגם לילדים שנולדו בלידת ואקום. יובל נחשפה לזיקוקים ביום העצמאות, כשהייתה בת שנתיים. היא נחרדה מעוצמת הרעש ובבוקר שלמחרת כשהתעוררה אמרה לי שהיא פוחדת מרעשים ומאז חייה וחיי השתנו. יובל פחדה להישאר לבד אפילו חמש דקות.

"כבר 24 שעות אחרי הטיפול עם הדסיה התחלתי להרגיש ביובל שיפור, וככל שהמשכנו עם הטיפול החיים שלנו הלכו והשתפרו. לפני הטיפול אצל הדסיה יובל פחדה לבוא הביתה לבד מבית הספר ולכן רשמתי אותה לצהרון. באמצע השנה, בעקבות השיפור במצבה, הוצאתי אותה מהצהרון והיא התחילה לבוא הביתה לבד ולחכות לי עד שאגיע.

אני מברכת ומודה  על העזרה שקיבלנו שאפשרה לנו להתמודד עם חיי היום יום שהיו מאוד קשים עד שהגענו לטיפול אצל הדסיה". 

כרמית דפדי, אליכין

***

"החודש קיבלתי לראשונה בחיי טיפול קרניוסקרל. אחרי מספר ימים דחוסים ומלאים, עם נסיעות מרובות ותנועה אינסופית, הגעתי למיטתה של הדסיה שחם עם רצון עז לחזור לאיזון, לשקט ולעצמי. התחלנו בשיחה נעימה ורכה, הרגשתי שהדסיה היא אחת שאפשר להניח עליה את הראש.

ואכן כך היה. במהלך הטיפול היא אחזה לי בעדינות אינסופית בכפות הרגליים, בגב ובגולגולת. חשבתי לעצמי, מתי מישהו החזיק לי את הראש בפעם האחרונה?

פתאום זה היה נראה לי כה הכרחי. איפה זה בחיים שלנו? עם המחשבה הזו שקעתי לשינה מרפאה ומאזנת. תודה הדסיה שהזכרת לי נשכחות… כנראה מהרחם".

 תמר עדי, מורה ליוגה, בעלת הסטודיו "צ'אנדרה יוגה" בתל אביב

***

"כבר בשעות שלאחר הטיפול הרגשתי אנרגיה ותחושת קלילות,  ופעם ראשונה מזה הרבה זמן ישנתי כל הלילה שינה רציפה וטובה וככה גם היו הלילות הבאים. הכאבים באגן ותחושת הכבדות האופיינית לחודש השמיני להיריון נעלמו כמעט לגמרי אחרי טיפול אחד בלבד, אז בהחלט אפשר לומר שזה טיפול מדהים!! תודה מכל הלב!"

מאיה, כפר שמואל.

***

"השבוע בתוך פריקת ארגזים, יצירת סטודיו חדש ועוד עומסים, הגעתי להדסיה אס.או.אס: גם עם גב כואב וגם עם עומס רגשי ומנטלי, בקיצור קווץ'. צללתי לתוך המגע המדהים שלה, עם הקרניו וכל הקסמים האחרים. למחרת בבוקר קמתי מהמיטה מלאת אנרגיה ושמחת חיים. ממליצה מאוד מאוד ללכת, להתחבר לשקט שממנו הכל נפרם ונרקם מחדש"

הגר שיר, מוסיקאית ומרפאה בקול, פרדס חנה

***

"היה לי העונג לחוות את פלאי הקרניוסקרל ממש לא מזמן, כשהייתי בטיפול אצל הדסיה בגלל כאבי גב מפציעת עבודה .הרגשתי שהגוף הודה על תשומת הלב המדוייקת והכוונה שלך (הדסיה , שומעת?) ואכן שם התחיל השיקום האמיתי . קמתי מהטיפול אצלך עם תחושת רכות ושיח עם הגוף, יכולתי לומר שנתתי לו בדיוק את מה שהיה כל כך צריך ושנשאר איתו לעוד ימים רבים אחכ" .

תודה, 

עינאל גורי, לוליינית, מושב אביאל

***

"הגעתי אל הדסיה באופן אינטואיטיבי אחרי שראיתי את המודעה שפורסמה באתר באופן טבעי. במהלך התקופה בה קיבלתי ייעוץ וריפוי דרכה, נרפאו אצלי מספר דברים מהותיים שהפריעו מזה תקופה ארוכה. עם כל טיפול הרגשתי את עוצמת הריפוי מתחזקת, והרגשתי באופן חד משמעי כיצד הגוף ואולי גם הנפש שלי מבריאים ומתחזקים. תודה גדולה!"

 א.י. בן 29, פרדס חנה. 

***

"קיבלתי מהדסיה טיפול קרניוסקרל למצב אקוטי של כאבי עורף וכתפיים, שהיה חלק מבעיה כרונית של פריצות דיסק בצוואר. מייד אחרי הטיפול הרגשתי שיפור ניכר והקלה בכאבים וגם בתחושות הנלוות של הירדמות וגירוד ביד שמאל. הטיפול עצמו היה נעים ומרגיע ואני ממליצה עליו בחום".

גיני, מושב עופר

***

 "אני מאוד ממליצה על טיפולי קרניוסקרל של הדסיה. נעזרתי בטיפול במהלך ההיריון וחוויתי הקלה גדולה בכאבים שונים, שינה טובה יותר, חיוניות ורוגע"

חן, הר אדר

***

"קיבלתי טיפול קרניוסקראל ארבעה ימים אחרי ניתוח כריתת שד והוצאת שש בלוטות לימפה. הצלחתי לשכב על הגב בנוחות בפעם הראשונה אחרי ימים של כיווץ ומתח באזור הניתוח. הטיפול היה מאוד עדין ומרגיע ונתן לי שקט. הנוכחות של הדסיה היתה מדיטטיבית, מרוכזת ומסורה. יצאתי מהטיפול בהרגשה מאוד טובה ולמחרת כבר ניכר היה שיפור בטווח התנועה של היד בצד המנותח".

נועה, ירושלים

***

אני רוצה לספר על טיפול שעברתי לאחרונה אצל מטפלת רבת עוצמה שהיא גם חברה יקרה, הדסיה. אני רוצה לחלוק את תהליך הריפוי העדין והעמוק הזה שעברתי עם אחרים שזקוקים גם הם לריפוי.

לפני כשנה הייתי במצוקה גדולה וממושכת מאוד, במצב נפשי וגופני קשה, ולמרות הרבה סוגי טיפול ותמיכה שקיבלתי, לא היה שיפור משמעותי. הדסיה זיהתה שהרמדי (התרופה ההומיאופתית) שלי, אותה מצאה כרמדי המתאימה עבורי כבר בטיפול קודם לפני כמה שנים, יכולה להביא לשינוי משמעותי במצבי, והציעה לי לבוא שוב לטיפול.  

לקח לי אמנם זמן לבוא… אבל מזל שבאתי.

 לאחר התשאול היא הייתה בטוחה בהתאמה של הרמדי, וגם הציעה לי טיפולי קרניוסקרל. קיבלתי ממנה כמה טיפולי קרניוסקרל, וכן את הרמדי.

 תוך שבוע מצבי התהפך. המצוקה הגדולה נעלמה, והתחלתי להתחזק נפשית וגופנית בקצב מהיר. כוחותיי התחדשו, וחזרתי לעצמי ולחיים.
זו הייתה הצלה במלוא מובן המילה.

אני חושבת שכל מצוקה ומכאוב הם תהליך של צמיחה וריפוי, ורואה משמעות רבה בסבל העמוק שחוויתי. יחד עם זאת ובלי סתירה, הטיפול של הדסיה פשוט הושיע אותי

אני כותבת את זה גם כהמלצה על הדסיה מתוך רצון שעוד אנשים יוכלו לקבל את הריפוי העמוק שנובע דרכה, גם כשיר הלל להומיאופתיה ולקרניוסקרל, וגם כתזכורת לכך שהריפוי תמיד קיים (כמו  שכתוב בחתימת המיילים של הדסיה עצמה ).

אשמח לפרט ולספר עוד באופן אישי אם מישהו ירצה.

בהודיה אינסופית לתהליכי הריפוי העמוקים, ולעוצמת הריפוי של הדסיה,

רויטל יונאי, מנחת קבוצות ומטפלת באיזון גוף נפש, כליל, 2016

 

קליניקות בתל אביב ובפרדס חנה.  

 לשאלות, ייעוץ וקביעת תור התקשרו אלי ל – 052-2395005

 אפשר גם למצוא אותי בפרופיל האישי שלי בפייסבוק, בטופס פנייה כאן משמאל ובמייל: homeodas@gmail.com

באהבה, 

הדסיה 

*

קרניוסקראל לילדיםקרניוסקראל למבוגריםקרניו סקראל לתינוקותקרניוסקרל לנשים בהריון

שתפו