למי ולמה זה טוב

תרפיית קרניוסקרל מזכירה לגוף את תכנית הבריאות שלו ומחזקת את כוחות הריפוי הטבעיים, לכן היא יעילה לכל כאב, מצוקה או מחלה המתבטאים בגוף או בנפש.

הטיפולים מעלים את רמת האנרגיה, מחברים לכוחות ועוגנים פנימיים ומחזקים איכויות רבות כמו איזון ורגיעה, מיקוד ובהירות, אומץ וביטחון עצמי. הם מאיצים תהליכי התפתחות וגדילה אישית ומקצועית, ומהווים תמיכה משמעותית בתקופות מאתגרות בחיים.

רשימה חלקית של מצבים שניתן לרפא או להקל עליהם בעזרת טיפולי קרניוסקרל

מבוגרים: כאבים מכל סוג (כאבי גב וצואר, מיגרנות, פיברומיאלגיה ועוד), קשיי קשב וריכוז, בעיות שינה, חוסר איזון הורמונלי, דיכאון וחרדה, עייפות יתר, מתח נפשי, טינטון, מחלות כרוניות בכל מערכות הגוף. בנוסף, קרניוסקרל יעיל ביותר בשיקום אחרי פציעות וניתוחים.

ילדים: קשיי למידה, קשיי קשב וריכוז, קשיים בויסות חושי ורגשי (פחדים, התפרצויות, הימנעות מפעילויות שונות) בעיות התנהגותיות וחברתיות, טיקים, מחלות חום חוזרות, טראומות נפשיות כמו פרידה של הורים, אובדן של אדם קרוב או אימוץ. קשיים במעבר מגן לבית ספר או בכל מעבר אחר.

תינוקות:
קשיי יניקה, בעיות שינה, בכי שקשה להרגיע, אי שקט, גזים, עצירות, ריפלוקס, העדפת צד וטורטיקוליס, עיכוב התפתחותי ועוד.

מומלץ לכל תינוק לקבל טיפולי קרניוסקרל בשנה הראשונה לחיים. אם הלידה היתה קשה, ממושכת, לידת בזק או לידה עם התערבויות כמו ואקום או ניתוח קיסרי, כדאי להגיע לטיפולים סמוך ללידה כדי לרכך את הנחיתה בעולם, לאפשר בסיס מיטבי לגדול עליו ולמנוע הופעת בעיות שונות בהמשך החיים.

נשים בתהליך כניסה להיריון: הטיפולים מפחיתים מתח ולחץ בצורה משמעותית, עוזרים לשחרר חששות ופחדים העלולים לעכב כניסה להריון כמו חשש מהמצב החדש או פחדים שנוצרו בעקבות טראומות מהפלות, הריונות ולידות קודמות ואפילו בעקבות טראומות מהלידה של האישה עצמה. הם מאזנים את המערכת ההורמונלית ואת מערכת העצבים וכך מגדילים את דרגת השקט ומקדמים כניסה להיריון הן באופן טבעי והן על ידי טיפולי פוריות. לנשים שעוברות טיפולי פוריות הטיפול חשוב אפילו יותר ומאפשר תמיכה רגשית משמעותית.

נשים בהיריון: הטיפול מכין את הגוף ללידה מיטבית על ידי כך שהוא מרווח את האגן, מאזן את מערכת העצבים ואת המערכת ההורמונלית ומשחרר פחדים וטראומות שנוצרו בעקבות הפלות, הריונות ולידות קודמות. הוא יעיל מאוד לסימפיזיוליזיס, כאבי גב, בחילות, צרבות, בצקות ועוד.

נשים אחרי לידה: טיפולי קרניוסקרל עוזרים ליולדת לעמוד בדרישות האימהות ובאינטנסיביות של השנה הראשונה. הם תומכים בארגון ואיזון מחדש של הגוף אחרי הלידה ויעילים מאוד בשחרור המתחים שנצברו בו בעקבות הלידה. הם עוזרים בשיקום האגן ורצפת האגן ובשחרור שרירים שעבדו קשה מדי או נחלשו בזמן ההריון וכך מקלים על הגוף להתמודד עם אי הנוחות שכרוכה בסחיבת התינוק ובטיפול בו. הטיפולים מעלים את רמת החיוניות, מקלים על כאבי גב תחתון או סימפיזיוליזיס, מאזנים את מערכת העצבים ואת המערכת ההורמונלית וכך מקלים על היולדת במקרים של עייפות יתר או דיכאון אחרי לידה.
לנשים שעברו לידה בניתוח קיסרי הטיפול חשוב במיוחד לאמהות ותינוקות אחרי קיסרי

הדסיה זיו שחם

קליניקה בפרדס חנה, טיפולים אונליין בכל מקום בארץ ובעולם

שתפו