רונית – ילדה עם אנמיה תורשתית

רונית, ילדה יפה ועדינה בת חמש וחצי, הגיעה אלי עם אבחנה של טלסמיה ביתא מייג'ור, הפרעה גנטית קשה הפוגעת בייצור ההמוגלובין. היא מקבלת כל יום זריקות לאיזון רמת הברזל בדם, ופעם בשבועיים מנת דם, ומחכה להשתלת מוח עצם שיכולה לשפר מאוד את מצבה. הסימפטומים מהם היא סבלה היו עייפות קשה מכל מאמץ, כאבי ראש בלתי פוסקים, סחרחורות וכאבי גב.

התחלנו בסדרה של טיפולי קרניו-סקרל שבועיים, וכבר אחרי הטיפול הראשון היה שיפור משמעותי בכאבי הגב, והסחרחורות פחתו. כאבי הראש נשארו כשהיו. לאחר הטיפול השני נעלמו לגמרי כאבי הגב והסחרחורות, וגם כאבי הראש פחתו מאוד. בד בבד עם השיפור בסימפטומים היא התחילה להרגיש טוב יותר, לאכול יותר ולצחוק יותר. גם בקליניקה היה קל לראות את השינוי שחל בה, מילדה מופנמת ועצובה לילדה חייכנית ושמחה.

כשהגיעה לטיפול התשיעי, כחודש לאחר הטיפול השמיני, סיפרה אמה על נסיגה במצבה, שהתבטאה בעיקר בעייפות חזקה. הסחרחורות, כאבי הראש וכאבי הגב לא חזרו, אך חוסר האנרגיה שלה היה ניכר לעין.

בטיפול העשירי רונית שוב נראתה טוב וחייכה הרבה. המשכנו בטיפולים השבועיים שהקלו עליה בצורה משמעותית וחיכינו ביחד להשתלת מוח העצם.

להתראות, הדסיה

קליניקות בתל אביב ובפרדס חנה. 

לשאלות, ייעוץ וקביעת תור התקשרו אלי ל – 052-2395005

 אפשר גם למצוא אותי בפרופיל האישי שלי בפייסבוק, בטופס פנייה כאן משמאל ובמייל: homeodas@gmail.com

שתפו